Klachtenregeling.

Heeft u een klacht?
Uw tevredenheid is zeer belangrijk voor ons. Onze klachtenregeling geeft iedereen de mogelijkheid om onvrede te uiten. Wij doen vervolgens ons uiterste best om een passende oplossing te vinden. Service, betrouwbaarheid, kwaliteit en tevredenheid staan immers hoog in het vaandel bij Pcfiks.nl

Hoe kunt u reageren?
Als u een klacht heeft reageer, mede om eventuele schade te beperken, zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Het is in uw belang om uw klacht schriftelijk kenbaar te maken. U kunt uw klacht op twee manieren aan ons doorgeven:

  1. stuur een mail naar info@pcfiks.nl
  2. stuur een brief naar Pcfiks.nl George Breitnerstraat 2 8072HN Nunspeet.

Wat gebeurt er daarna?
Als het kan, krijgt u direct antwoord. Soms is er meer tijd nodig. Wanneer u een klacht indient, dan krijgt u uiterlijk binnen 14 dagen een bericht met:

  • het antwoord

of

  • een ontvangstbevestiging met een dossiernummer, wie het behandelt, wanneer u antwoord krijgt en wat het telefoonnummer is voor vragen.

Wanneer wij er samen niet uitkomen?
Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.